359

پاکستان سے سی پیک کے حوالے سے جو وعدہ کیا ہے پورا کریں گے، چینی سفیر

اسلام آباد : چینی سفیر یاؤجنگ کا کہنا ہے کہ سی پیک خطےکی تقدیر بدلنے کامنصوبہ ہے ، پاکستان سےسی پیک کےحوالے سےجو وعدہ کیاہےپوراکریں گے۔

تفصیلات کے مطابق شعبہ توانائی کودرپیش چیلنجز کے موضوع پر سیمینار کے افتتاحی سیشن سیشن سے چینی سفیر یاؤجنگ نے خطاب کرتے ہوئے کہا سی پیک کے پاکستان کی معیشت پرمثبت اثرات مرتب ہورہے ہیں، پاکستان میں بڑے پیمانے پر اصلاحات کاعمل جاری ہے۔

چینی سفیر کا کہنا تھاکہ سی پیک کےتحت ہر شعبےخصوصاًشعبہ توانائی میں تعاون کیاجارہاہے، پاکستان سے سی پیک کےحوالے سےجو وعدہ کیا ہے پوراکریں گے، معیشت کی ترقی میں اصلاحات کوخصوصی اہمیت حاصل ہے۔

انھوں نے کہا کہ سی پیک خطےکی تقدیر بدلنے کا منصوبہ ہے، چین میں کرونا وائرس کی صورتحال بہتر ہو رہی ہے، وائرس پر قابو پانے اور علاج میں کامیاب ہو رہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:سٹیزن پورٹل: وزیر اعظم نے سرکاری افسران کی مشکل دور کر دی

یاد رہے چینی سفیر یاؤجنگ کا کہنا تھا کہ پاکستان اور چین کے دشمن سی پیک کو کامیاب ہوتا نہیں دیکھنا چاہتے، امریکا، مغربی پروپیگنڈے کا جواب سی پیک، پاک چین عوام کی ترقی ہے۔

انہوں نے کہا تھا کہ پاکستان اورچین نے 70سالہ دورمیں کئی چیلنجز دیکھے، پاکستان، چین کا 70سال سے مضبوط ترین اور بہترین دوست ہے، چین معیاری معاشی ترقی کے نئے دور میں داخل ہو رہا ہے، سی پیک منصوبہ بھی چین کی جدت بھری ترقی کا مظہر ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں