452

چین کے لیے فضائی آپریشن بحال، پہلی پرواز اسلام آباد پہنچ گئی

اسلام آباد: چین کے لیے فضائی آپریشن بحال کر دیا گیا ہے، پہلی پرواز نے اسلام آباد ایئر پورٹ پر لینڈنگ کر لی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اور چین کے درمیان فضائی آپریشن آج سے بحال ہوگیا، فضائی آپریشن کرونا وائرس کے باعث بند کیا گیا تھا، آج 9 بجے ارومچی سے سدرن چائنا ایئر کی پرواز سی زیڈ 6007 اسلام آباد پہنچی۔

 چین سے آنے والی پرواز کے ذریعے 61 پاکستانی وطن واپس پہنچے ہیں، ایئرپورٹ پر معاون خصوصی ڈاکٹر ظفر مرزا بھی موجود تھے جو اسکریننگ کی نگرانی کر رہے ہیں، ان کے ساتھ سیکریٹری ہیلتھ اللہ بخش بھی موجود تھے۔ چین سے دوسری پرواز صبح ساڑھے 9 بجے اسلام آباد پہنچے گی، خیال رہے کہ 40 طلبہ رات گئے دوحا سے پرواز کیو آر 632 میں اسلام آباد ایئر پورٹ پہنچے تھے۔ مجموعی طور پر چین سے 101 پاکستانی اسلام آباد ایئر پورٹ پہنچ

چین سے پہنچنے والے مسافروں کی اسلام آباد ایئرپورٹ پر اسکریننگ کی جا رہی ہے

گئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:

کوئٹہ پولیس لائنز کالونی میں گیس لیکیج سے دھماکا، 2 بچے جاں بحق

پاکستان نے کرونا وائرس کی وجہ سے چین کے لیے 29 جنوری کو فضائی آپریشن عارضی طور بند کر دیا تھا، براہ راست فضائی آپریشن معطلی کا لیٹر 2 فروری تک کے لیے جاری کیا گیا تھا۔

سینئر جوائنٹ سیکریٹری ایوی ایشن ڈویژن عبدالستار کھوکھر نے بتایا کہ فضائی آپریشن پر پابندی میں مزید اضافہ نہ کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ چین میں موجود پاکستانیوں نے کرونا وائرس سے نمٹنے کے اقدامات پر اطمینان کا اظہار کر دیا ہے، کراچی کے رہایشی محمد آفتاب نے اہلیہ اور دو بیٹیوں کے ساتھ اپنے پیغام میں کہا کہ یہاں صحت کی بہتر سہولتیں ہیں، علاج ہو رہا ہے، کراچی آئے تو وائرس کے پھیلاؤ کا خدشہ ہے، دعا کریں کہ جلد یہ وائرس ختم ہو۔

خیال رہے کہ چین میں کرونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 304 ہو گئی ہے، جب کہ 15 ہزار سے زائد افراد اس سے متاثر ہو چکے ہیں، چینی ماہرین نے ان تھک محنت سے آٹھ روز میں ایک ہزار بستروں پر مشتمل اسپتال تیار کر لیا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں