131

امریکی ویزا مسترد ہونے پر دوبارہ درخواست دی جا سکتی ہے۔

فیصل آباد: پنجاب سے تعلق رکھنے والے 26,000 سے زائد پاکستانی امریکہ میں کام کر رہے ہیں اور لاہور کا امریکی قونصل خانہ انہیں بہترین سہولت فراہم کر رہا ہے۔ تاہم، نئے ویزے اسلام آباد میں امریکی سفارت خانے سے جاری کیے جا رہے ہیں، ان خیالات کا اظہار امریکی قونصلیٹ جنرل لاہور کے قونصلر آفیسر رچرڈ ٹی فلپس نے کیا۔
وہ فیصل آباد چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری (FCCI) میں ویزوں کے حوالے سے آگاہی سیشن سے خطاب کر رہے تھے۔
انہوں نے کہا کہ مختلف کیٹیگریز کے ویزے جاری کیے جا رہے ہیں جن میں سیاحت، بزنس، ایجوکیشن اور ایمرجنسی ویزے شامل ہیں تاہم درخواست گزاروں کی جانب سے متضاد معلومات فراہم کرنے کی وجہ سے ویزا کا عمل تاخیر کا شکار ہو سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ویزے چھوٹے بڑے صنعتکاروں کو بلا تفریق جاری کیے جاتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ویزا کی درخواستیں بغیر کسی مدد کے الیکٹرانک طریقے سے دائر کی جاسکتی ہیں کیونکہ درخواست گزاروں کی سہولت کے پیش نظر اس عمل کو آسان بنایا گیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ “ویزہ سے انکار کی صورت میں، درخواست دہندہ قابل استدلال جواز کے ساتھ درخواست دوبارہ جمع کرا سکتا ہے-
ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ امریکی حکومت پاکستانی حکومت کے ساتھ مل کر کام کر رہی ہے اور اس کا مقامی سیاست میں خود کو شامل کرنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ مختلف امریکی ریاستوں کے مختلف اصول و ضوابط ہیں جن کی وجہ سے ویزے سے انکار اور تاخیر بھی ہوتی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں