448

آرنلڈ شوازنیگر کی وزیراعظم عمران خان کو آسٹریا ورلڈ سمٹ میں شرکت کی دعوت

اسلام آباد : ہالی ووڈ کے معروف اداکار آرنلڈ شوازنیگر نے وزیراعظم عمران خان کو کلائمیٹ ایکشن ہیرو قرار دیتے ہوئے آسٹریا ورلڈ سمٹ میں شرکت کی دعوت دے دی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کی ماحولیاتی تحفظ کیلئے کوششوں کا عالمی سطح پر اعتراف کیا جانے لگا، ہالی ووڈ کے معروف اداکار آرنلڈ شوازنیگر نے وزیراعظم عمران کو خط لکھا ، جس میں انھوں نے عمران خان کو آسٹریا ورلڈ سمٹ میں شرکت کی دعوت دی۔

آرنلڈ شوازنیگر نے خط میں وزیراعظم کو کلائمیٹ ایکشن ہیرو قرار دیا اور کہا ماحولیاتی تحفظ کا پیغام بلند کرنے والے رہنماؤں کو سمٹ میں دعوت دی جا رہی ہے, آپ ماحولیاتی تحفظ میں ہمارے مضبوط پارٹنر بن چکے ہیں۔

خط میں کہا گیا ماحولیاتی تحفظ سے متعلق دنیا کو آگاہی کے لئے آپ کی شرکت ضروری ہے، آسٹریا کے صدر سمیت ہیڈ آف اسٹیٹ سے ملاقاتوں کا اہتمام ہو گا۔

یہ بھی پڑھیں:امریکی ڈرون حملےمیں ہلاک ہونےوالے طالبان کے امیر کی کراچی میں جائیدادوں کا انکشاف

خط وزیراعظم عمران خان کو موصول ہو گیا، سمٹ میں شرکت کا حتمی فیصلہ آئندہ چند روز میں کیا جائے گا، آرنلڈ شوازنیگر ماحولیاتی تحفظ کے لیے متعدد مہمات کا حصہ رہے ہیں۔

یاد رہےمعروف امریکی جریدے ٹائم میگزین نے  وزیر اعظم عمران خان کی ماحولیات کیلئے کوششوں کا اعتراف کیا تھا،  میگزین نے وزیراعظم عمران خان کو ماحولیات کی ترجمانی کرنے والی دنیا کی پانچ شخصیات میں شامل کرتے ہوئے ان کی تصویر سرورق پر شائع کی تھی۔

عالمی اقتصادی فورم کے تعاون سے عالمی جریدے کے سرورق پر وزیر اعظم عمران خان کیساتھ جرمن چانسلر انجیلا مرکل، مائیکرو سافٹ کے بانی بل گیٹس، یورپ کے مرکزی بینک کی صدر کرسٹین لیگارڈ اور ایمازون کے مالک جیف بیزوس کی تصاویر بھی چھپاپی گئی تھی۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں