402

جان لیوا کرونا وائرس 1770 زندگیاں نگل گیا

بیجنگ : کرونا وائرس سے اموات کی تعداد1770ہوگئی، چین میں ایک دن میں سوسے زائد افراد کرونا وائرس سے ہلاک ہوگئے، سنگاپورمیں بھی تین نئے کورونا وائرس کیسزکی تصدیق ہوئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کی تباہ کاریاں جاری ہے ، چین کے صوبے ہوبے میں ایک دن میں سوسے زائد افراد جان سے گئے، جس کے بعد کرونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد ایک ہزار سے تجاوز کرگئی جبکہ وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 71204 ہوگئی ہے۔

چین کے اسپتالوں میں کرونا وائرس کے ہزاروں مریضوں کوطبی امداد کی فراہمی جاری ہے جبکہ فوج بھی انتظامیہ کی مدد کررہی ہے، چین کے علاوہ 29 ممالک میں بھی کرونا کے مریضوں کی تعداد 500 سے تجاوز کر گئی ہے, سنگاپورنے مزید تین نئے کیسزکی تصدیق کی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:‘امریکا سے امن معاہدہ فائنلائز ہوگیا ، دستخط فروری کے آخرمیں ہوں گے’

جاپان کے کروز شپ پر مزید 70 افراد کے وائرس سے متاثرہونے کی تصدیق ہوگئی ہے ، جس کے بعد کروزشپ پر کرونا وائرس سے متاثرافراد کی تعداد 355 ہوگئی جبکہ امریکا نے کروزشپ میں موجود اپنے تین سوزائد شہریوں کودوخصوصی طیاروں کے ذریعے واپس بلوالیا ہے۔

چینی شہر چونگ چنگ میں ڈس انفیکشن ٹنل بنادی گئی ہے، 20 سیکنڈ میں لوگ اس کے ذریعے انفیکشن پیدا کرنے والے جراثیم سے چھٹکارا پاسکتے ہیں جبکہ طبی ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ کرونا وائرس سے متاثر ہونے والوں میں سے ایک فیصد کی موت کا امکان ہے، یہ تعداد تقریباً چار لاکھ کے قریب بنتی ہے۔

خیال رہے کہ ہلاکت خیز کرونا وائرس چین کے انڈسٹریل شہر ووہان سے پھیلا ہے جس نے پوری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے، یہ وائرس سانس کے نظام میں شدید انفیکشن کا باعث بنتا ہے، اس کی علامات میں بخار اور خشک کھانسی شامل ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں